Nem felel meg szolgáltatója az elvárásainak?
Ügyfélkiszolgálásunk folyamata
- online regisztrációt követően telefonos, majd személyes kapcsolatfelvétel az ügyféllel
- többszintű ellenőrzés céginformációs rendszerben - hitelképesség vizsgálat; szolgáltatói szerződések felülvizsgálata műszaki infrastruktúra átvilágítása - hálózati felülvizsgálat
- hívásszokások vizsgálata, részletes elemzések készítése a számlák alapján (3-6 hó, akár szerződés teljes időtartamra vonatkozóan)
- egyedi ajánlatok bekérése
- ajánlatok összehasonlítása, összefoglaló jelentés készítése, javaslat az optimális működésre - testre szabott tanácsadás
- az elfogadott javaslatok alapján a megvalósításhoz akcióterv készítése; ez tartalmazza: a szerződéskötések lebonyolítását, esetleges műszaki eszközök cseréjét, vonalak létesítését, megszűntetését
- régi szerződések felmondása, új szerződések megkötése
- kivitelezés, végrehajtás
- kiértékelés, eredmények mérése
- költségkövetés az ügyfél részéről, igény szerint a műszaki felülvizsgálat
- hűségszerződés lemondásából adódó költségek fizetése
- tanácsadásnyújtás
Megoldáscsomagunk
- Korlátlan mobilajánlat Kérem jelentkezzen be vagy regisztráljon.
- Elégedetlen szolgáltatójával?
-
Üzemanyag-
kedvezmény Kérem jelentkezzen be vagy regisztráljon. - Webpláza
- Eredményeink referenciáink