Nem felel meg szolgáltatója az elvárásainak?

Ügyfélkiszolgálásunk folyamata

  • online regisztrációt követően telefonos, majd személyes kapcsolatfelvétel az ügyféllel
  • többszintű ellenőrzés céginformációs rendszerben - hitelképesség vizsgálat; szolgáltatói szerződések felülvizsgálata műszaki infrastruktúra átvilágítása - hálózati felülvizsgálat
  • hívásszokások vizsgálata, részletes elemzések készítése a számlák alapján (3-6 hó, akár szerződés teljes időtartamra vonatkozóan)
  • egyedi ajánlatok bekérése
  • ajánlatok összehasonlítása, összefoglaló jelentés készítése, javaslat az optimális működésre - testre szabott tanácsadás
  • az elfogadott javaslatok alapján a megvalósításhoz akcióterv készítése; ez tartalmazza: a szerződéskötések lebonyolítását, esetleges műszaki eszközök cseréjét, vonalak létesítését, megszűntetését
  • régi szerződések felmondása, új szerződések megkötése
  • kivitelezés, végrehajtás
  • kiértékelés, eredmények mérése
  • költségkövetés az ügyfél részéről, igény szerint a műszaki felülvizsgálat
  • hűségszerződés lemondásából adódó költségek fizetése
  • tanácsadásnyújtás