Eredményeink, referenciák
Referenciáink:
Ide kattintva megtekintheti esettanulmányunkat.
FRONT-DENT Kft. esettanulmány
Az ügyfél
A FRONT-DENT Kft 1996-ban alakult családi vállalkozásként, fogászati termékek értékesítése. Mára a hazai fogászati szektor egyik legnagyobb alapanyag és eszköz nagykereskedelmi beszállítója. A FRONT-DENT Kft online rendszere és személyes kapcsolattartói folyamatosan értesítik ügyfeleiket az akcióikról, újdonságokról, futáraik végzik a megrendelések kiszállítását. Műholdas navigációs rendszere és információs SMS-ei állandó tájékoztatást adnak az áru érkezésével kapcsolatban.
Probléma
A FRONT-DENT Kft-t 2010-ben kerestük meg, mivel az év második felében induló fogászati fogturizmus számos informatikai és telekommunikációs fejlődési lehetőséget kínált nekik. Ahhoz, hogy a rövidesen megnövekvő igényeket ki tudják szolgálni elengedhetetlen volt az infrastruktúra fejlesztése. Vizsgálandó volt esetükben a tömeges SMS küldés, a helymeghatározó szolgáltatás szükségessége. Partnerünk a meglévő szolgáltatások optimalizálásán kívül, jelezte igényét, hogy a távközlés és informatika révén fejlődni szeretne, melyhez új eszközökre, szolgáltatásokra van szüksége, teljes távközlési auditot kért tőlünk.
Elemzés, javaslatok
A KKV Megoldások Kft által készített elemzés kimutatta, hogy:
- a szolgáltató nem a szerződésnek megfelelően számlázta az SMS-ek díját
- a megrendelt adatcsomagok nem megfelelőek, nagyrészük rendszeresen nem kerül kihasználásra
- felesleges extra szolgáltatások kerültek a mobiltelefonokon előfizetésre
- hálózati informatikai háttere (szerverek, internet sávszélességek) nem tette lehetővé a fejlődést.
Megvalósítás
A megvalósítás 3 hónapig tartott és a következő fő intézkedéseket tartalmazta:
- A rosszul számlázott összegek kiszámítása, reklamálása, visszafizettetése a szolgáltatóval. A hagyományos tömeges SMS-t webes SMS küldési lehetőség váltotta fel.
- Szerződéskötés: a Vodafone-nál érvényben lévő szerződését, a Magyar Telekom előfizetéseire cserélte, számhordozás mellett az új szolgáltató a kötbéreket átvállalta. A személyes kapcsolattartást végző személyek új telefonokkal és tabletekkel lettek ellátva, a hatékonyabb üzletszerzés érdekében.
- A GPS alapú helymeghatározást egy új, modernebb háttérrendszert biztosító cég vette át.
- A helyszíni bejárást követően szükségessé vált a szerverek fejlesztése. A FONT-DENT Kft telephelyi elhelyezést kért, nem választott hosztolt szolgáltatást, mivel saját rendszergazdát alkalmazott. Az internet sávszélességek emelésre kerültek, a kihasználatlan vezetékes vonalak megszűntetésre.
Eredmények és következtetések
Partnerünk a korábbi szolgáltató színvonalával elégedett volt, azonban a versenyeztetés után a kedvező díjak és feltételek miatt választása a másik szolgáltatóra esett. Számhordozással a T-mobile ügyfele lett, ahol a KKV Megoldások tarifacsomagját választotta. Megtakarítása éves szinten elérte az 1 millió kétszázezer forintot, ezzel díjmentessé téve az általa újonnan beruházásra kerülő 10 db internet előfizetést és tabletek árát. Helymeghatározó szolgáltatásának havidíját a KKV Megoldások Kft által bekért ajánlatoknak köszönhetően az egynegyedére mérsékelte, valamint új szolgáltatója több pozícionálást és magasabb rendelkezésre állást biztosít, ezzel emelve megbízója ügyfélkiszolgálásának színvonalát.
A FRONT-DENT Kft egy sikeres Európai Uniós pályázatot követően, ugyan nem választott hosztolt szerverszolgáltatást, de rendszergazdája a szolgáltatóktól kapott műszaki segítségnyújtással irányította az informatikai hálózatok fejlesztését és látja el annak felügyeletét ma is.
Az ügyfél visszajelzése szerint elégedett mind az általunk kötött szerződésekkel, mind a távközlési szolgáltatások megfelelnek elvárásainak.
Megoldáscsomagunk
- Korlátlan mobilajánlat Kérem jelentkezzen be vagy regisztráljon.
- Elégedetlen szolgáltatójával?
-
Üzemanyag-
kedvezmény Kérem jelentkezzen be vagy regisztráljon. - Webpláza
- Eredményeink referenciáink